Joo, eli olen tositosi pahoillani, kun ei ole koko viikkona tullut tänne mitään, olen vain ollut liian laiska siihen hommaan =D. Mutta siis, olen ollut myös tosi tyhmä. Minulla on nimittäin tuo Bibin syyskuun "lukujärjestys" vaan täällä blogissa, enkä ole koskaan ennen tallille menoa muistanut käydä katsomassa mitä pitäisi tehdä, joten olen sitten tallissa yrittänyt muistella mitä olisi pitänyt tehdä, ja sitten olen tietenkin tehnyt kaiken väärin :O! Mutta kaikessa on poika suhteellisen hyvin toiminut, nyt meillä on ykkösharjoittelunaiheena seuraaminen, ja se onkin vähän uudemoi juttu. Yksi päivä nimittäin vaan keksin, että voisi senkin opettaa, ja kun päästin irti, niin käynnissä seurasi, mutta kun lähdin juoksemaan, lähti väärään suuntaan! Suoraan kentältä talliinhan se juoksi, onneksi se suuntaa aina sinne missä on ruokaa! Tänään ajattelin sitä seuraamista opetella lisää, siitä sitten myöhemmin. Ja tänäänhän onkin sitten lokakuun eka! Lokakuun lukkarikin pitäis tässä joku pävä laatia ;) Ja vielä tässä samaan syssyyn kerron, että poika on saanut uudet suitset! Ne on FinnTackin siniset, tosi söpöt =)  Laitan niistäkin tänne kuvan sitten kun teen päivitystä sillä koneella missä kaikki mun kuvat on, tällä koneella ei nimittäin ole mitään! =O

Mutta koitan vielä tän päivän aikana kirjoittaa siitä seuraamisen opettelusta! =)